Absolventský program CE Graduate.
O programu
Výběr talentů začal, těšíme se na vaše přihlášky!
Přihlašování je možné do 26.04.2024
Během 6-9 měsíčního programu:
- budete pracovat v mezinárodním prostředí v jednom z našich oddělení:
- Vývoj produktů / Marketing / Distribuce / Lidské zdroje / Operations / Project management
- přizpůsobíte svou profesní dráhu svým zájmům a cílům
- rozvinete své manažerské dovednosti s pomocí našich zkušených lídrů
- zjistíte, jak naše podnikání funguje na trhu střední Evropy
- setkáte se s kolegy z programu Absolventi a budete pracovat na úkolech a projektech, které mají vliv na naše podnikání
Jakou roli získáte po absolvování programu záleží pouze na vašich schopnostech a motivaci. Máme mnoho možností!
Program se vám bude líbit, pokud:
- Zajímá vás práce ve světě retailu a dokážete se na věci dívat z pohledu zákazníka.
- Vystudoval jste (min. bakalář) maximálně před dvěma lety.
- Máte dobrou angličtinu a nebojíte se ji používat na denní bázi. (úroveň min. B1).
- Nevadí vám cestování. Některé fáze programu budou vyžadovat cestování v rámci země.
- Jste ambiciózní a chcete se rozvíjet.
- Nečekáte úplné „vodění za ruku“, ale chcete nést i zodpovědnost za výsledky projektů a úkolů.
Oddělení:
Pokud máte rádi jídlo nebo vyvíjíte nové produkty, produktový tým je pro vás tou správnou volbou. Budete pracovat napříč našimi kategoriemi potravin nebo smíšeného zboží, pokrývat všechny fáze životního cyklu produktu a zajišťovat, že dodáváme produkty, které zákazníci chtějí.
Oddělení, kde to žije. Vytváříme ikonické značky a přivádíme je k životu, abychom našim zákazníkům vytvořili skvělou nabídku. Spolupracujeme s některými z největších agentur na vytváření inspirativních a inovativních kampaní od valentýnských, až po ty vánoční.
Budete pracovat v oddělení Distribuce (nebo také Supply chain). Jeho cílem je dostat do regálů tisíce produktů z továren a farem po celém světě, abychom mohli každý týden uspokojit miliony zákazníků. Řídíme logistické systémy, připravujeme analýzy a reporty, které tvoří základ pro obchodní rozhodnutí. Skupiny produktů v našich prodejnách přidělujeme na základě obchodní strategie, demografie zákazníků, umístění a nákupní mise. Spolu s našimi nákupními týmy pracujeme na uspořádání produktů, které zákazníkům usnadňuje nakupování, ale také zefektivňuje provoz.
Budete pracovat v oddělení lidských zdrojů. Práce zde je opravdu o lidech. Nabíráte je a pomáháte jim s jejich začleňováním. Chápete, jaké dovednosti jsou potřeba a pomáháte jim je získat a rozvíjet tak svůj potenciál. Zajišťujete spravedlivou odměnu a zajímavou nabídku benefitů. Nasloucháte jejich zpětné vazbě a pomáháte jim být co nejlepší. Pracujete třeba i na tom, jak zaujmout a udržet ty nejlepší talenty na pracovním trhu.
Budete pracovat v provozním oddělení. Jeho cílem je zajistit velkou podporu našim týmům na prodejnách, a to především zajištěním sladěných a plynulých procesů. K tomu bezpochyby patří i zlepšování a zjednodušování současných procesů. Můžete se připojit k lokálním nebo centrálním týmům, které jsou v každodenním kontaktu s obchody a potřebují porozumět tomu, jak procesy fungují. Úzce spolupracujeme s obchody, abychom porozuměli konkrétnímu chování a potřebám zákazníků na trhu, aby se promítli do čehokoli, co děláme.
Budete součástí jednoho z týmů, kde pracujeme na vylepšení a zjednodušení procesů nebo představujeme projekty finální. Pracujeme na zavádění zcela nových programů a vylepšování a zjednodušování těch stávajících, abychom našim zákazníkům zajistili skvělou nabídku produktů a služeb.
Co nabízíme:
- příležitost nastartovat vaši kariéru ve skvělém týmu a bez zbytečných formalit
- Možnost každodenní spolupráce s odborníky v mezinárodním prostředí
- Možnost cestovat na centrály ostatních zemí střední Evropy
- Individuální podpora v průběhu programu od liniového manažera, HR, místních i mezinárodních lídrů
- Online a offline školení měkkých dovedností o zpětné vazbě, projektovém řízení nebo zvládání stresu – společně s dalšími absolventy v programu
- Flexibilita – věříme, že je možné sladit pracovní a osobní život, proto nabízíme home office 3 dny v týdnu, flexibilní pracovní dobu
- zajímavé platové ohodnocení
- bohatý balíček různorodých benefitů a zaměstnanecká sleva až 15% na nákupy v Tesco
Jak vypadá proces náboru?
Online přihlášky budeme přijímat od března do dubna 2024. Samotné výběrové řízení začíná v dubnu a probíhá do konce května 2024. Program začíná v září 2024.
Chceme vás poznat ještě lépe, pojďme si popovídat! Nenechte si ujít možnost zeptat se na cokoli, co chcete vědět.
Zde jde o konečné rozhodnutí. Chceme si být jistí, že se k sobě opravdu hodíme. Budete mít možnost setkat se se supervizorem programu a dozvědět se více o svých budoucích možnostech a příležitostech.