Career Office

Představujeme oddělení centrální kanceláře.

Nákup (produktový tým)

Naše produktové týmy působí v rámci všech kategorií potravin i nepotravin, pokrývají všechny fáze životního cyklu produktu a zajišťují, aby naši zákazníci měli vždy na výběr ze skvělých produktů. Zjistit více.
Show all departments jobs

Marketing

Hrdě stavíme naše zákazníky do centra všeho, co děláme: hrajeme v tom klíčovou roli a zajišťujeme naše poslání „I malá pomoc může mít velký význam“. Abychom toto dokázali, vytváříme jedinečné nabídky našim zákazníkům. Zjistit více.
Show all departments jobs

Podpora provozu a Retail operations

Podpora provozu a Retail operations jsou v centru dění společnosti Tesco. Zajišťují, aby vše probíhalo hladce a bezpečně pro naše zákazníky a kolegy.
Show all departments jobs

Finance

Jádro našeho podnikání, nabízí širokou škálu rolí a specializací. Můžete se připojit k našemu týmu auditorů, kteří poskytují postřehy a rady naší správní radě a vedení; nebo spolupracovat s našimi odborníky na nemovitosti. Zjistit více.
Show all departments jobs

IT oddělení

Prostupuje celým našim podnikáním od dodavatelského řetězce po provozovny a online. Je zodpovědný za budování skvělých produktů a infrastruktury pro naše zákazníky a kolegy — od systému v našich provozovnách až po webové stránky a aplikace. Zjistit více.
Show all departments jobs

Personální oddělení

Bez našich kolegů by Tesco nebylo Tesco. Proto nazýváme naše personální oddělení termínem People (Lidé). Naši kolegové jsou jádrem toho, co děláme: každý den lépe obsluhovat naše zákazníky. Zjistit více.
Show all departments jobs

Stavebně-technický tým

Je naší odpovědností starat se o každou fázi získávání a budování podniku a také dohled nad naším majetkem. Děláme všechno – od vyhodnocení potenciálního místa až po vybudování samotné provozovny a její údržby.
Show all departments jobs

Zásobování

Naše radost je, že můžeme dát našim zákazníkům co chtějí a kdy to chtějí. Našim cílem je dostat tisíce produktů z továren a farem do regálů (virtuálních i fyzických), abychom mohli každý týden uspokojit miliony zákazníků.
Show all departments jobs

Komunikační oddělení

Jsme tím, kdo buduje důvěru a loajalitu mezi našimi kolegy, zákazníky, médii, místními komunitami a neziskovými organizacemi prostřednictvím jasné, ale také kreativní a moderní komunikace. Zjistit více.
Show all departments jobs

Právní oddělení

Pravděpodobně znáte Tesco jako místo, kam chodíte rádi nakupovat. Vytvoření takového místa vyžaduje mnoho odborníků. Naši právníci zajišťují, aby vše, co děláme, bylo v souladu se zákonem, a poskytují právní podporu dalším týmům v naší společnost.
Show all departments jobs

Nájmy a pronájmy

Tento tým je zodpovědný za pronájem našich prostorů a mají na starost nákupní centra. Není tu prostor pro nudu. Čas trávíme nejen v kanceláři, ale i cestováním. Potkáváme se se zajímavými lidmi a máme rádi výzvy.
Show all departments jobs

Prevence ztrát a bezpečnosti

Hlavní prioritou a zaměřením je vytvoření bezpečného prostředí pro naše kolegy a zákazníky. Dalšími oblastmi, na kterých pracujeme, jsou například: řízení ztrát, kontrola skladových zásob, odhalování podvodů, krizový management.
Show all departments jobs

Jak to vypadá
v našich kancelářích.

Nedávno jsme zrekonstruovali centrální kancelář, podívejte se na naše moderní prostory, na které se můžete těšit.

Centrální kancelář je plně bezbariérová.

Co Vás čeká
během prvních 3 měsíců.

První den
v Tescu.

  • Projdete zaškolením a uvítacím dnem
  • Poznáte svého Buddyho, který je tu, aby Vám pomohl během prvních měsíců
  • Poznáte svého nadřízeného a tým
  • Obdržíte všechny pomůcky, které k práci potřebujete

První měsíc.

  • Obdržíte plán adaptačního školení
  • Poznáte svého People partnera, který je také připraven Vám pomoci
  • Poznáte své kolegy

První 3 měsíce.

  • Neustále budete poznávat svou práci a další kolegy z jiných týmů
  • Pravidelně se budete scházet se svým Buddym a nadřízeným
  • Zúčastníte se několika školení, včetně online tréninků
  • Navštívíte naší provozovnu, abyste poznal/a naše jádro podnikání

Představujeme oddělení centrální kanceláře.

Nákup (produktový tým)

Naše produktové týmy působí v rámci všech kategorií potravin i nepotravin, pokrývají všechny fáze životního cyklu produktu a zajišťují, aby naši zákazníci měli vždy na výběr ze skvělých produktů. Zjistit více.

Zobrazit všechny volné pozice

Marketing

Hrdě stavíme naše zákazníky do centra všeho, co děláme: hrajeme v tom klíčovou roli a zajišťujeme naše poslání „I malá pomoc může mít velký význam“. Abychom toto dokázali, vytváříme jedinečné nabídky našim zákazníkům, a tyto nabídky jim pak následně komunikujeme. Zjistit více.
Zobrazit volné pracovní pozice

Podpora provozu a Retail operations

Oddělení Podpory provozu vytváří procesy, které dělají provoz na obchodech více efektivní, jednodušší a konkurenceschopné. Rozsah týmu sahá od vytváření pracovního prostředí, přes komunikaci našich hodnot až po naslouchání a pomáhání našim kolegům.

Zobrazit volné pracovní pozice

Finance

Jádro našeho podnikání, nabízí širokou škálu rolí a specializací. Můžete se připojit k našemu týmu auditorů, kteří poskytují postřehy a rady naší správní radě a vedení; nebo spolupracovat s našimi odborníky na nemovitosti, abyste se ujistili, že finance jsou vynakládány rozumně na investice, z nichž bude mít náš byznys největší užitek. Zjistit více.

Zobrazit volné pozice

IT oddělení

Prostupuje celým našim podnikáním od dodavatelského řetězce, po provozovny a samozřejmě i online. IT tým je zodpovědný za uskutečnění změn a poskytování hodnoty budováním skvělých produktů a infrastruktury pro naše zákazníky a kolegy — od systému v našich provozovnách až po webové stránky, které naši zákazníci používají a aplikace, s nimiž naše týmy pracují každý den. Zjistit více.

Zobrazit volné pracovní pozice

Personální oddělení

Bez našich kolegů by Tesco nebylo Tesco. Proto nazýváme naše personální oddělení termínem People (Lidé). Naši kolegové jsou jádrem toho, co děláme: každý den lépe obsluhovat naše zákazníky, takže se s nadšením snažíme vytvářet prostředí, kde mohou dělat maximum. Zjistit více.

Zobrazit volné pracovní pozice

Stavebně-technický tým

Je naší odpovědností starat se o každou fázi získávání a budování podniku a také dohled nad naším majetkem. Děláme všechno – od vyhodnocení potenciálního místa až po vybudování samotné provozovny; od její údržby až po zabezpečení toho, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší služby.

Zobrazit volné pracovní pozice

Zásobování

Naše radost je, že můžeme dát našim zákazníkům co chtějí a kdy to chtějí. Našim cílem je dostat tisíce produktů z továren a farem po celém světě do regálů (virtuálních i fyzických), abychom mohli každý týden uspokojit miliony zákazníků – jednoduše řečeno: správný produkt, správné místo, správný čas.

Zobrazit volné pracovní pozice

Komunikační oddělení

Jsme tím, kdo buduje důvěru a loajalitu mezi našimi kolegy, zákazníky, médii, místními komunitami a neziskovými organizacemi prostřednictvím jasné, ale také kreativní a moderní komunikace. Spravujeme vztahy mezi Tescem a státní správou a řídíme zajímavé společensko-odpovědní aktivity. Zjistit více.

Zobrazit volné pracovní pozice

Právní oddělení

Pravděpodobně znáte Tesco jako místo, kam chodíte rádi nakupovat. Vytvoření takového místa vyžaduje mnoho odborníků, například bez našich právníků by to nebylo možné. Zajišťují, aby vše, co děláme, bylo v souladu se zákonem, a poskytují právní podporu dalším týmům v naší společnosti.

Zobrazit volné pracovní pozice

Nájmy a pronájmy

Tento tým je zodpovědný za pronájem našich prostorů a mají na starost nákupní centra. Není tu prostor pro nudu. Čas trávíme nejen v kanceláři, ale i cestováním. Potkáváme se se zajímavými lidmi a máme rádi výzvy.

Zobrazit volné pracovní pozice

Prevence ztrát a bezpečnosti

Hlavní prioritou a zaměřením je vytvoření bezpečného prostředí pro naše kolegy a zákazníky. Dalšími oblastmi, na kterých pracujeme, jsou: řízení ztrát, kontrola skladových zásob, odhalování podvodů, interní vyšetřování, krizový management. Většina naší práce je propojená, takže je tu skvělá příležitost se spojit s mnoha různými kolegy a pochopit podnikání z velmi široké perspektivy.

Zobrazit volné pracovní pozice

Benefity.

Flexibilita

využijte možnosti pracovat z domova

Individuální školení a rozvojový plán

přístup k interním školení, mentoringu a dalším aktivitám

Cafeteria

flexibilní bonusový systém, můžete si zvolit, jak utratíte své body, které získáte každé 3 měsíce. Dostanete také stravenky na kartu.

Věrnostní odměna

ceníme si věrnosti, každých 5 let získáte odměnu za Vaši loajalitu

Příspěvek na důchodové pojištění

po 1 roce práce v Tesco

Zaměstnanecká sleva

dostanete až 15% slevu z každého nákupu v Tescu, včetně online nákupu, a další Clubcard výhody

FIT day

loajalita se vyplatí, získáte 2 dny placeného volna navíc po 6 letech v Tescu

Slevy

z nákupů různých produktů a služeb od vybraných partnerů

Multisport karta

máte možnost získat tuto kartu za výhodnou cenu a relaxovat či sportovat, kdykoliv budete chtít

Zdraví

užijte si širokou škálu aktivit z programu zaměřeného na Vaše zdraví a duševní pohodu

Doporučte kandidáta

odměňujeme za doporučení kandidáta tím, že Vám dáme poukázky na nákupy v Tescu

Podpora rodiny

dorovnání peněžité pomoci v mateřství do 100% čisté mzdy, otcovské volno, 8 týdnů placeného volna při adopci dítěte starší jak 3 roky a další

Proč pracovat
v centrální kanceláři.

Tesco Careers

Skvělý tým.

Budete obklopeni skvělými kolegy ze tří zemí, dostanete mnoho příležitosti pracovat na zajímavých projektech a účastnit se mnoha aktivit. 

Flexibilita.

V Tescu to není jen klišé. Rozhodující je Vaše práce a výsledky, nikoliv to, odkud pracujete. Můžete využít home office a přizpůsobit tak práci všemu, co je ve Vašem životě důležité. Důvěra je něco, na čem si zakládáme.

Tesco Careers
Tesco Careers

Vzdělávání a rozvoj.

V Tescu na Vás čeká velká škála příležitostí napříč různými týmy a oblastmi podnikání.  Jádrem našeho podnikání jsou provozovny, ale bez oddělení centrální kanceláře bychom našim zákazníkům nebyli schopni poskytovat skvělý servis. Můžete se kariérně posouvat napříč kanceláří, obchody nebo distribučním centrem. Je to jen na Vás, my jsme připraveni Vás v tom plně podpořit.

Júlia Barnová.

Pozice: Manažer nakupování

Svou kariéru v Tesco jsem zahájila v roce 2014 jako stážistka během vysokoškolského studia. Prošla jsem si různými rolemi a odděleními. V současné době pracuji jako manažerka nákupu.

Historie.

1919
Jack Cohen se vrátil z války a začal stánkem na trhu
1924
Název “Tesco” je na světě. Pochází z iniciálů Jackova příjmení - T.E. Stockwell CO
1929
První Tesco provozovna byla otevřena v Londýně
1950s
Rapidní rozšiření - 500 nových provozoven během 5 let
1996
Rozšíření do Střední Evropy - Česká Republika a Slovensko
1998
První hypermarket v Praze – Tesco Zličín
2008
Představeno F&F
2011
Představeny Žabka provozovny v České Republice
2012
Spuštení online nakupování
2013
Představení Tesco Mobile
2016
Spuštění Scan&Shop
2017
Tesco se začíná zabývat tématem plýtvání potravinami – snížení o více jak polovinu za dva roky.
2018
Spuštěn domácí charitativní projekt Tesco Anděl, podpora našich kolegů v nouzi
2024
Přidal/a se k nám Peter

Peter.