Financial Leadership Program

PROGRAM FINANČNÍ LÍDŘI.

Program Finanční lídři (Financial Leadership Program) dává čerstvým absolventům účetnictví, financí, ekonomie nebo podnikání šanci pracovat na různých projektech prostřednictvím 2-3letého rotačního programu s přesahem do mezinárodního prostředí.

Program je navržen tak, aby vám představil různé aspekty se zvláštním důrazem na získání znalostí a schopností potřebných k tomu, abyste byli úspěšným lídrem. Také vás podpoříme při dokončení vaší certifikace CIMA.

Naším cílem je rozvíjet budoucí finanční lídry a nabídnout vám po úspěšném absolvování tohoto programu práci na plný úvazek.

O programu

Během tohoto tříletého programu budete:

  • pracovat v rámci mezinárodního prostředí v jednom z našich oddělení:
  • rozvíjet své manažerské schopnosti s pomocí našich zkušených lídrů
  • poznávat, jak náš business funguje v rámci celého CE (Central Europe) trhu
  • potkávat své kolegy z Graduates programu
  • pracovat na úkolech a projektech, které mají dopad na náš business

Možnost přihlásit se do programu se otvírá v březnu a samotný program začíná od září.

Program se Vám bude líbit pokud:

  • Máte zájem o práci ve světě retailu a umíte se na věci dívat pohledem zákazníka.
  • Jste dokončili studium (min.bakalářské) nejdéle před dvěmi lety.
  • Disponujete dobrou angličtinou a nebojíte se ji používat na denní bázi. (Min. B1 level).
  • Vám nevadí cestování. Některé fáze programu budou vyžadovat cestování v rámci CE.m
  • Jste ambiciózní a chcete se rozvíjet.
  • Neočekáváte úplně „vodění za ruku”, ale chcete mít i zodpovědnost za výsledky projektů a úkolů.

Co nabízíme:

  • příležitost nastartovat vaši kariéru ve skvělém týmu a bez zbytečných formalit
  • 2- 3 roky praxe s cílem být na konci programu dostatečně zkušený na to, abyste mohli nastoupit do seniorské role, např. Finanční obchodní partner
  • Možnost každodenní spolupráce s odborníky z oblasti financí v mezinárodním prostředí
  • Podpora pro získání certifikátu CIMA
  • Možnost cestovat na centrály ostatních zemí střední Evropy
  • Individuální podpora v průběhu programu od liniového manažera, HR, místních i mezinárodních lídrů
  • Online a offline školení měkkých dovedností o zpětné vazbě, projektovém řízení ne bo zvládání stresu – se dalšími absolventy ze zemí střední a východní Evropy
  • Flexibilita – věříme, že je možné sladit pracovní a osobní život, proto nabízíme home office 3 dny v týdnu, flexibilní pracovní dobu
  • zajímavé platové ohodnocení
  • bohatý balíček různorodých benefitů a zaměstnanecká sleva až 15% na nákupy v Tesco

Jak vypadá proces náboru?

Online přihlášky budeme přijímat od března do dubna 2023. Samotné výběrové řízení začíná v dubnu a probíhá do konce května 2023. Program začíná v září 2023.
Online přihláška
Máte zájem zúčastnit se programu? Skvělé, dejte nám o sobě vědět a pošlete nám svůj životopis.
Telefonický pohovor

V průběhu telefonického pohovoru zjišťujeme vaši motivaci pro práci v Tescu a vaše kariérní ambice. Toto je též příležitost pro vás dozvědět se víc o nás a zeptat se na to, co vás zajímá.

Pohovor
Chceme vás poznat ještě lépe, pojďme si popovídat! Nenechte si ujít možnost zeptat se na cokoli, co chcete vědět.
Závěrečná diskuse
Zde jde o konečné rozhodnutí. Chceme si být jistí, že se k sobě opravdu hodíme. Budete mít možnost setkat se se supervizorem programu a dozvědět se více o svých budoucích možnostech a příležitostech.