Představujeme oddělení centrální kanceláře.
Nákup (produktový tým)
Marketing
Podpora provozu a Retail operations
Finance
IT oddělení
Personální oddělení
Stavebně-technický tým
Zásobování
Komunikační oddělení
Právní oddělení
Nájmy a pronájmy
Prevence ztrát a bezpečnosti
Jak to vypadá
v našich kancelářích.
Nedávno jsme zrekonstruovali centrální kancelář, podívejte se na naše moderní prostory, na které se můžete těšit.
Centrální kancelář je plně bezbariérová.
Co Vás čeká
během prvních 3 měsíců.
První den
v Tescu.
- Projdete zaškolením a uvítacím dnem
- Poznáte svého Buddyho, který je tu, aby Vám pomohl během prvních měsíců
- Poznáte svého nadřízeného a tým
- Obdržíte všechny pomůcky, které k práci potřebujete
První měsíc.
- Obdržíte plán adaptačního školení
- Poznáte svého People partnera, který je také připraven Vám pomoci
- Poznáte své kolegy
První 3 měsíce.
- Neustále budete poznávat svou práci a další kolegy z jiných týmů
- Pravidelně se budete scházet se svým Buddym a nadřízeným
- Zúčastníte se několika školení, včetně online tréninků
- Navštívíte naší provozovnu, abyste poznal/a naše jádro podnikání
Představujeme oddělení centrální kanceláře.
Nákup (produktový tým)
Naše produktové týmy působí v rámci všech kategorií potravin i nepotravin, pokrývají všechny fáze životního cyklu produktu a zajišťují, aby naši zákazníci měli vždy na výběr ze skvělých produktů. Zjistit více.
Marketing
Podpora provozu a Retail operations
Oddělení Podpory provozu vytváří procesy, které dělají provoz na obchodech více efektivní, jednodušší a konkurenceschopné. Rozsah týmu sahá od vytváření pracovního prostředí, přes komunikaci našich hodnot až po naslouchání a pomáhání našim kolegům.
Finance
Jádro našeho podnikání, nabízí širokou škálu rolí a specializací. Můžete se připojit k našemu týmu auditorů, kteří poskytují postřehy a rady naší správní radě a vedení; nebo spolupracovat s našimi odborníky na nemovitosti, abyste se ujistili, že finance jsou vynakládány rozumně na investice, z nichž bude mít náš byznys největší užitek. Zjistit více.
IT oddělení
Prostupuje celým našim podnikáním od dodavatelského řetězce, po provozovny a samozřejmě i online. IT tým je zodpovědný za uskutečnění změn a poskytování hodnoty budováním skvělých produktů a infrastruktury pro naše zákazníky a kolegy — od systému v našich provozovnách až po webové stránky, které naši zákazníci používají a aplikace, s nimiž naše týmy pracují každý den. Zjistit více.
Personální oddělení
Bez našich kolegů by Tesco nebylo Tesco. Proto nazýváme naše personální oddělení termínem People (Lidé). Naši kolegové jsou jádrem toho, co děláme: každý den lépe obsluhovat naše zákazníky, takže se s nadšením snažíme vytvářet prostředí, kde mohou dělat maximum. Zjistit více.
Stavebně-technický tým
Je naší odpovědností starat se o každou fázi získávání a budování podniku a také dohled nad naším majetkem. Děláme všechno – od vyhodnocení potenciálního místa až po vybudování samotné provozovny; od její údržby až po zabezpečení toho, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší služby.
Zásobování
Naše radost je, že můžeme dát našim zákazníkům co chtějí a kdy to chtějí. Našim cílem je dostat tisíce produktů z továren a farem po celém světě do regálů (virtuálních i fyzických), abychom mohli každý týden uspokojit miliony zákazníků – jednoduše řečeno: správný produkt, správné místo, správný čas.
Komunikační oddělení
Jsme tím, kdo buduje důvěru a loajalitu mezi našimi kolegy, zákazníky, médii, místními komunitami a neziskovými organizacemi prostřednictvím jasné, ale také kreativní a moderní komunikace. Spravujeme vztahy mezi Tescem a státní správou a řídíme zajímavé společensko-odpovědní aktivity. Zjistit více.
Právní oddělení
Pravděpodobně znáte Tesco jako místo, kam chodíte rádi nakupovat. Vytvoření takového místa vyžaduje mnoho odborníků, například bez našich právníků by to nebylo možné. Zajišťují, aby vše, co děláme, bylo v souladu se zákonem, a poskytují právní podporu dalším týmům v naší společnosti.
Nájmy a pronájmy
Tento tým je zodpovědný za pronájem našich prostorů a mají na starost nákupní centra. Není tu prostor pro nudu. Čas trávíme nejen v kanceláři, ale i cestováním. Potkáváme se se zajímavými lidmi a máme rádi výzvy.
Prevence ztrát a bezpečnosti
Hlavní prioritou a zaměřením je vytvoření bezpečného prostředí pro naše kolegy a zákazníky. Dalšími oblastmi, na kterých pracujeme, jsou: řízení ztrát, kontrola skladových zásob, odhalování podvodů, interní vyšetřování, krizový management. Většina naší práce je propojená, takže je tu skvělá příležitost se spojit s mnoha různými kolegy a pochopit podnikání z velmi široké perspektivy.
Benefity.
Flexibilita
využijte možnosti pracovat z domova
Individuální školení a rozvojový plán
přístup k interním školení, mentoringu a dalším aktivitám
Cafeteria
flexibilní bonusový systém, můžete si zvolit, jak utratíte své body, které získáte každé 3 měsíce. Dostanete také stravenky na kartu.
Věrnostní odměna
ceníme si věrnosti, každých 5 let získáte odměnu za Vaši loajalitu
Příspěvek na důchodové pojištění
po 1 roce práce v Tesco
Zaměstnanecká sleva
dostanete až 15% slevu z každého nákupu v Tescu, včetně online nákupu, a další Clubcard výhody
FIT day
loajalita se vyplatí, získáte 3 dny placeného volna navíc po 6 letech v Tescu
Slevy
z nákupů různých produktů a služeb od vybraných partnerů
Multisport karta
máte možnost získat tuto kartu za výhodnou cenu a relaxovat či sportovat, kdykoliv budete chtít
Zdraví
užijte si širokou škálu aktivit z programu zaměřeného na Vaše zdraví a duševní pohodu
Doporučte kandidáta
odměňujeme za doporučení kandidáta tím, že Vám dáme poukázky na nákupy v Tescu
Podpora rodiny
dorovnání peněžité pomoci v mateřství do 100% čisté mzdy, otcovské volno, 8 týdnů placeného volna při adopci dítěte starší jak 3 roky a další
Proč pracovat
v centrální kanceláři.
Skvělý tým.
Budete obklopeni skvělými kolegy ze tří zemí, dostanete mnoho příležitosti pracovat na zajímavých projektech a účastnit se mnoha aktivit.
Flexibilita.
V Tescu to není jen klišé. Rozhodující je Vaše práce a výsledky, nikoliv to, odkud pracujete. Můžete využít home office a přizpůsobit tak práci všemu, co je ve Vašem životě důležité. Důvěra je něco, na čem si zakládáme.
Vzdělávání a rozvoj.
V Tescu na Vás čeká velká škála příležitostí napříč různými týmy a oblastmi podnikání. Jádrem našeho podnikání jsou provozovny, ale bez oddělení centrální kanceláře bychom našim zákazníkům nebyli schopni poskytovat skvělý servis. Můžete se kariérně posouvat napříč kanceláří, obchody nebo distribučním centrem. Je to jen na Vás, my jsme připraveni Vás v tom plně podpořit.
Júlia Barnová.
Pozice: Manažer nakupování
Svou kariéru v Tesco jsem zahájila v roce 2014 jako stážistka během vysokoškolského studia. Prošla jsem si různými rolemi a odděleními. V současné době pracuji jako manažerka nákupu.